Karel Zelenka | 31.5.2014 10:34:03 / Odpověděl: Ing. Miloš Vrážel | 9.6.2014 16:15:55
Dobrý den. Mám doplňující dotaz na téma Podomní prodej. Spadá do této kategorie také strkání reklamních letáků do poštovních schránek? Technicky vzato, je to vlastně totéž, kdosi chodí po domě a snaží se něco prodat, tak jako u klasického podomního prodeje. Takže je to vlastně jakýsi druh podomního prodeje a ona vyhláška o zákazu podomního prodeje by se měla vztahovat také na strkání reklam do poštovních schránek. Co vy na to jako starosta?
Odpověděl: Ing. Miloš Vrážel | 9.6.2014 16:15:55
Pane Zelenka, děkuji za výzvu. V tomto případě myslím nemusí být rozdílu mezi stanoviskem Miloše Vrážela a stanoviskem starosty. "Kouzlo" je dle mého v tom, že při roznosu letáků a reklamních tiskovin na místě samém chybí PRODEJCE jako takový... Tedy tržním řádem je v Brně zakázán podomní prodej (zvonění na zvonky bytů) na jeho celém území a Bohunicích je navíc i zakázán prodej pochůzkový (tj. prodej na veřejném prostranství - mimo prostory a místa k tomu touto vyhláškou vyčleněné). No a jako starosta přidám, že pokud by bylo posuzováno jak jste naznačil, pak by se k Vám nedostával ani místní zpravodaj Naše Bohunice. A to by bylo přece škoda :) Přeji pěkné dny. Ing. Miloš vrážel, starosta
Vice na:https://www.brno.cz/sprava-mesta/magistrat-mesta-brna/usek-hospodarsky/zivnostensky-urad-mesta-brna/narizeni-trzni-rad/