1. Identifikační číslo návodu: 426
2. Kód životní situace: BOH_2106
Stížnost je podání, jež vyjadřuje určitý projev nespokojenosti s něčím nebo s někým a týká se zejména osobních zájmů osoby, která je učinila. Za stížnost se nepovažují návrhy na zahájení řízení, odvolání, námitky proti jednotlivým úkonům a opatřením spojeným s výkonem rozhodnutí podle zvláštních předpisů. Stížnost podaná ve prospěch jiného je oznámením, stížnost sledující širší společenský prospěch je podnětem.
Fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let. Právnická osoba.
Stížnost nemá předepsanou formu a náležitosti, musí však být patrné kdo ji činí, které věci se týká, případně co se navrhuje.
Stížnosti se podávají písemně (v individuálních případech zaměstnanec sepíše záznam na stanovený tiskopis), stížnosti je možné zaslat poštou, doručit osobně, popř. jiným způsobem (telefon, fax, e-mail s uvedením adresy trvalého bydliště).
Úřad městské částí Brno - Bohunice, Dlouhá 3, 625 00 Brno
Nejsou požadovány, dle vlastního uvážení je stěžovatel předloží současně se stížností.
Bez poplatku.
Stížnosti musí být prošetřeny a vyřízeny bezodkladně, nejdéle do 60 dnů ode dne, kdy byly doručeny MČ Brno-Bohunice. Jde-li o působnost Zastupitelstva městské části Brno-Bohunice, nejpozději do 90 dnů. Stěžovatel je v uvedené lhůtě písemně informován o způsobu vyřízení stížnosti.
Opravné prostředky nelze uplatnit, pouze lze podat opakovanou stížnost, pokud obsahuje nové skutečnosti. U stížností dle § 175 správního řádu lze požádat nadřízený správní orgán o přešetření způsobu vyřízení stížnosti.
25. Za správnost návodu odpovídá - obecně: Vedoucí oddělení vnitřních věcí
26. Za správnost návodu odpovídá pan / paní: RNDr. Ivana Šafránková
28. Datum poslední aktualizace: 24.6.2015
Úřad městské části města Brna,
Brno-Bohunice
Dlouhá 3, 62500 Brno
Úřední hodiny
pondělí: 8.00 - 17.00
středa: 8.00 - 17.00
Tel.: 547 423 810
Fax: 547 352 946
e-mail: info@bohunice.brno.cz
ID datové schránky: hm2byk9