Pravidla na pronájem zasedací místnosti ÚMČ Brno-Bohunice
- Pronájem zasedací místnosti ÚMČ Brno-Bohunice je možný pouze v pracovních dnech, a to v pondělí a ve středu.
- Žadatel o pronájem zasedací místnosti ÚMČ dohodne v kanceláři tajemníka úřadu termín konání zasedání, včetně stanovení přesné hodiny zahájení a ukončení zasedání a zaplatí v hotovosti za pronájem místnosti stanovenou úhradu pověřené pracovnici kanceláře tajemníka.
- Začátek zasedání je uchazeč povinen stanovit tak, aby ukončení zasedání bylo zabezpečeno nejpozději do 19:00 hod
- Za pronájem zasedací místnosti jsou pro jednotlivé akce stanoveny tyto sazby včetně DPH
a) neprodejní výstavy, neveřejné schůze politických stran, kulturní akce pro děti a mládež bez poplatku
b) ostatní akce (zejména veřejné schůze politických stran, schůze neziskových organizací, bytových družstev a společenství vlastníků) za každou byť i započatou hodinu 550 Kč - Tato pravidla byla schválena 60. zasedáním Rady MČ Brno-Bohunice dne 27.03.2013, nabývají účinnosti dnem schválení a nahrazují Pravidla na pronájem zasedací místnosti ÚMČ Brno-Bohunice ze dne 15.12.2010.
V Brně dne 27.03.2013
Ing. Miloš Vrážel, starosta MČ Brno-Bohunice